Illan haamuilut johtuivat uudesta sivusta, johon listasin käsityö- ja askarteluaiheisia kirjojani. Tarjouksista ja alennusmyynneistä niitä olen ostellut. Hyllyssä on vielä tyhjää, mutta niin on lompakossanikin...
137874.jpg
Tässä lepää Kevät. Sain sinistä Butterfly-lankaa (sekä perhoskiiltokuvia, kimalleliimaa ja paljetteja) kun arvasin, että Ziinan patterinjalasta löytyi puolikas päästäinen. Päästäisen keksin eräästä lapsuuteni lempikirjasta, jossa seikkaili Pasi Päästäinen (kirjoittanut Tidi Valtonen). Sopivaa ohjetta kahdelle kerälle etsiskellessäni hoksasin, että Ziinan langathan pitää toki neuloa Ziinan ohjeen mukaan. Aivan loppumetreillä päätin kuitenkin tehdä huivin seuraksi pannan, joka on tuo omituinen lenksu kuvan yläreunassa. Nyt minulla on täydelliset asusteet iltapuvulleni, jolle on tiedossa käyttöäkin vielä tänä syksynä.

Kuten monet muutkin, olen tosi innoissani Salaisesta neuleystävästä. Oman "uhrini" päänemenoksi olen suunnitellut jo vaikka millaisia ideoita, saa nähdä, mitkä niistä lopulta toteutuvat. Itse en ole ystävästäni vielä kuullut. Nyt jännittääkin, olenkohan osannut kertoa ilmoittautumiskaavakkeessa tarpeeksi ja sopivia asioita, ettei ystäväni vallan repisi hiuksia päästään tämän projektin aikana. Täytyy nyt tähän vielä vakuutella, että olen oikeasti tosi kaikkiruokainen näissä neulomusasioissa, minua on helppo ilahduttaa!